Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

23 mars, 2012



För er som inte redan vet det så vill jag bara säga att sportfiskemässan 2012 pågår för fullt på Kistamässan i Stockholm. Då både Johan och Danne jobbade så beslutade jag mig för att åka ner själv. Det är som alltid lika kul att träffa lika stora fiskenördar som jag, gamla bekanta och nya ansikten.. Atmosfären är något alldeles enastående och det är härligt att man kan börja prata med i stort sett vem som helst! :) För alla är vi likasinnade...
Det som imponerad mest på mig under mässan var att få se Anders "Wolfcreek" Ulvforsen in action! Skapligt skicklig beteslackör och för övrigt jättetrevlig! Han finns i CWC's monter som ligger intill "Kast-akvariet" (Ja, du läser rätt). :)
För er som aldrig varit på sportfiskemässan så kan jag varmt rekommendera det! Å för er som ska dit kan jag bara gratulera! Önskar jag hade kunnat vara där å hänga hela helgen!
Vill ni fynda så kan jag rekommendera Vestli's Fiskes monter som ligger i närheten av Fiske Journalens scen.. Blev hyfsat sugen på några schysta spön där... :)
Femhundringen jag hade med mig spenderade jag dock på en "Teddygös" åt grabben och på några fiskefilmer åt mig själv! Ska hem och titta på första ikväll och sedan blir det filmrecension här på bloggen, var så säkra! Förväntningarna är skyhöga!!!

Ha de gött, hej!

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: