Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

29 december, 2010



Ni har väl inte missat CWC's almanacka för 2011!??

"Håll koll på tävlingar och andra viktiga datum under 2011. CWC bjuder på en gratis almanacka till de 50 första som mailar in namn och adress till: order@cwcab.com Titta också efter den i din lokala sportfiskebutik."

(Text och bild lånad ifrån: http://www.catchwithcare.blogspot.com/)

Jag utlovar många kändisar i almanackan! ;)

Kommande: Äntligen lite isfiske!

/Team Perax, Jon Persson

5 kommentarer:

Danne sa...

Judas JON!! Jag vet vad du gjort. Hoppas du pratat med Johan också, annars måste jag göra det. // The champ.

Anonym sa...

Jag tar hellre ett par stora gäddor hellre än att vara mediakåt till skillnad från vissa andra! Låt han hålla på Danne så sköter vi storfångsterna istället för det misslyckas han med!! ;) //Johan

Anonym sa...

HAHA! Vilket team man har! :) 100kg kärlek! ;)

Danne sa...

Vilket team JAG har. Man får ju inte ens följa med på ismete. Men där fick ni ju ytterligare bevis på att du inte kan fiska Jon ;)Men vi tycker om dig endå =)// Danne

Anonym sa...

Tack Danne! :) Jag ska bättra mig under 2011! *lovar* Å klart du ska få haka på ut! :) Inbjudan kommer inom kort! ;)