Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

23 december, 2010



God Jul och gott nytt år önskar vi i Team Perax! :)
Bilden visar våra årsbästan och som ni ser så är det bara jag som får skämmas lite! Målet inför året var ju trots allt snudd på det dubbla! Men den gick till Johan detta året! Nästa år kanske det är min tur även om jag kommer hårdsatsa på abborrfisket... Nu gör vi lite Julledigt och återkommer med isfiskerapport så fort temperaturen blir lite vettigare! :)

Ha en riktigt trevlig julhelg och ett gott nytt år!

Kommande:

* Äntligen lite isfiske!
* Filmrecensioner!

/Team Perax, Jon Persson

3 kommentarer:

Klabbe sa...

God-Jul på er gabbar och ett riktigt skitfiske 2011

Anonym sa...

Tack detsamma Klabbe! Blir det nå tävlande även 2011 för dig och Robban? /TeamPerax, johan

Klabbe sa...

Någon C&R tävling kan det nog bli,Men med vem det blir vet jag inte i dag,kanske kör själv som jag gjorde i år//Klabbe