Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

30 december, 2010



Äntligen lite isfiske för min del! Jag och Johan körde en liten satsning och åkte ut på två kortare fiskepass två dagar efter varann. Vi har fått nys om ett riktigt hett ställe men tyvärr så infriades inte riktigt förväntningarna helt! Visst var toppfisken på 7,4kg helt ok men nog hade vi förväntat oss någon till häftig fisk... Istället blev det två gurkor som oxå bärgades utav Johan. Totalt hade vi 8st napp på passen vilket var väntat. Jag hade två bom. När jag kom fram till hålen var mörten spottad och lämnad åt sitt öde..
Men, men... Nya tag snart igen! :)

Kommande:
*Årsavslutning med fisketävling i "Fisherman of the year!"
*Filmrecension

Gott nytt år på er!

/Team Perax, Jon Persson

2 kommentarer:

Anonym sa...

För att öka på era fångster varför inte önska er detta till nästa jul. Det funkar så jävla bra. http://www.rullola.se/Icehorse/icehorse.htm

Anonym sa...

Sån där har jag faktiskt i nån gammal bod vid sommarstugan som är ärvd efter morfar. Brinner sk.... funkar skitbra menar jag...

/Johan