Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

11 november, 2010



V.44 var Dannes fiskevecka! Målet "The Champ" hade satt upp var högt, men inte omöjligt för en champ! 10st 100-klubbare på 10 dagar skulle upp! Som ni redan vet så blev ju inte min och Dannes trollinghelg någon succé! :) Så där nollade vi ju båda två på 100-klubbare! Dagarna rullade på och Lars & Danne hade Snip-VM i den ena sjön efter den andra. En dag så följde dock Dannes syrra Jessica med ut och styrde upp det hela! Detta är veckans största madam på 8,5kg fördelat på 110cm, och nytt PB igen för Jessica! Gäddan gapade över en Shaker Shad! Skönt att någon levererar i båtarna, jag lyfter på kepsen för dig Jessica! Skönt att du klämde dit Lars med några hekto i år oxå! :) Å du Lars, jag vet att du har 1 hekto tyngre fisk än mig i år, men om en eller två tjejer har tagit större fisk en jag, de kan jag ta! Frågan är, kan du..? :)
Å du Danne, vi bryter ihop och kommer igen du och jag, eller hur? Vi må vara iskalla nu men det kommer nya fiskepass och nya möjligheter!

Kommande:

*Sista rycket innan isfisket

Skittfiske på er som inte gett upp ännu!

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: