Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

05 september, 2011



Nu ska vi summera sommaren lite med en formkurva... grabbarna har varit näst intill iskalla enligt dom själva, men alla har ju toppar och dalar! Johan är jag inte så orolig för, för han brukar vara iskall under sommaren å bli glödhet ungefär vid den här tiden! :) Danne har haft det kärvare i år, men de beror på att han har lagt mycket tid på gösfiske utan något vidare resultat tyvärr. Själv har jag lyckats riktigt bra under sommaren! Eller vad sägs som 7st 100-klubbare i Juni, GösPB på 3,25kg i Juli (Inte såå imponerande så jag får bara 3+) å 3st AbborrPB:n i Augusti varav en är storfiskregistrering... :) För att vara jag så känns det ju glödhett i alla fall. Nu brukar jag gå mot svalare tider i skuggan av Johan, men i år har jag en känsla av att jag kan ge honom en match i alla fall! :)

Kommande inlägg: Min dag med en verklig gösexpert!

Inga kommentarer: