Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

10 juni, 2011



Nej, Maj var interiktigt vad Teamet hade förväntat sig... Normalt sett så är det ganska bra fart på gäddorna men i år var det näst intill dött.. Johan blev ioförsig utklassad av frugan en tur och då är man inte så het längre... ;) (Marit hade dock varit stekhet just nu). Johan hade dock en 7,4kgs gädda sista Maj som styr upp det hela lite..
Danne bytte plats med mig längst ner och börjar kännas totalt iskall, men vi har alla våra svackor, det vet jag om någon... Ganska få pass och helt uteblivna resultat sänker vår champ.
Jag hade inte heller något tokbra fiske, men jag fortsätter sakta men säkert att leverera.. Med en 6:a och några 3-4:or så har jag börjat tina upp lite i alla fall. Men jag är inte ens ljum ännu!!
Nej nu har vi stora förväntningar på Juni och vissa saker har ju redan infriats, men det för ni höra om i nästa månads statistik... :)

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: