Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

23 februari, 2011

Lite nybundna gäddflugor som förhoppningsvis ska generera en 6+.



Igår satt jag i soffan och funderade över mina mål inom fisket i år. Som ni kanske vet så hade jag lyckan att få en riktig praktgädda under förra året, på 15.7kg. Självklart kommer jag även i år att ägna en hel del tid åt att jaga STORgäddan men att förvänta sig en ännu större är kanske inte riktigt realistiskt. Jag har därför bestämmt mig för att variera mitt fiske lite mer under 2011 och har satt upp 5st delmål.
1. Ta en gädda över 6kg på flugspö.
2. Id över 3kg!
3. PB på abborre. [Just nu, pinsamma 1.3kg]
4. Fånga mitt livs första gös, och avsluta året med PB över 3kg.
5. Lura upp en STORruda ur svårfiskade Östanforsån!

Vad har ni själva för fiskemål under 2011? Skriv en kommentar!


TeamPerax / Johan Löfström.

Inga kommentarer: