Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

24 februari, 2011



Jag väljer att haka på Johans inlägg här. Så här kommer mina 5 mål för i år...

1. Ta en äkta Grand Slam!
2. Ta 10st abborrar över 1kg.
3. Ta en abborre över 1,6kg.
4. Ta minst en gädda 10kg+ men jag siktar på 3st!
5. Finnas med i den övre halvan utav resultatlistan i Gädd SM.
(I år är jag mest med för att se och lära!)

Som ni ser så kretsar nästan allt mitt fiske runt gädda och abborre, där tyngdpunkten definitivt kommer att ligga på abborren! :)
Skriv och kommentera era mål!

/Team Perax, Jon Persson

6 kommentarer:

Viktor dehner sa...

*10 gäddor över metern
*en "Tia"
*minst 100 timmar flötestrolling.
*Minst 200 timmar trolling totalt.
*En 6+ på ismete (vilket ju gick ca. 100 ggr. lättare än jag hade hoppats:). )
*Minst 100 timmar ismete.
*Lägga MAX fem orimligt seriösa pass på abborren.

Alla timmar räknas i effektiv fisketid, inte från att jag kliver i bilen..

Skitfiske på er!

Anonym sa...

Mitt mål är att klara av Viktors mål, men med max en fjärdedel av hans fisketid.

Alla timmar räknas, från att jag kliver ur sängen...

Skitfiske på er!

Vi ses på Villa Långbers!

/Timblad

Albin sa...

* 100-klubbare
* Gädda 10+
* Fånga min livs första gös
* Slå pb abborre
* Fånga min livs första karp

Gäddan kommer jag helt klart lägga mest tid på.

Johanna sa...

Att ta sig ut och fiska i år!
Att fånga en gädda!
Har som sagt inte fiskat på flera år men nu är de dax att ut och pröva!

Lycka till med era mål!

Anonym sa...

Har du fiskat ngt i helgen Jon? Upp med en rapport på bloggen!

Timblad

Anonym sa...

Kort rapport från helgen: 3st tokar ger sig ut.. 2st flagg på en hel tur! En bom och en 6-7hgs på isen! :) Nä, de blir inte mer inlägg än såhär! ;)

/Jon