Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

01 februari, 2011



Ja...då var enkät 4 avslutad och frågan gällde vilken favoritgrossist man har. Det syns ganska tydligt vilka toppaktörerna är. CWC & Savage Gear lyckades tillsammans skrapa ihop hela 81% utav rösterna! :)
Jag är väldigt nyfiken på vad dom där 3% som valt "annat" tänker på för grossist!? Gissningsvis så är det en flugfiskegrossist som vi missat? (Kommentera det gärna)
Vi tar även tacksamt emot nya idéer på enkäter till vår blogg! Har du någon enkät som du gärna vill se så skriv en kommentar på detta inlägget så lägger vi in det så snart vi tycker att det lämpar sig!
Mycket är på gång just nu i Team Perax, så fortsätt kika in på bloggen! Mer spännande inlägg kommer inom kort! :)

Skittfiske på er!

/Team Perax, Jon

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fladen fishing!!!

Anonym sa...

Gjorde kanske inte så mycket att grabbarna missade Fladen..? :P

Anonym sa...

Här är en nyhet som verkar riktigt het!

http://www.piscari.se/Savage-Gear-Soft-4-Play-Loose-Body_prk/Produkt_srk/

Vad tror ni om den till abborren i sommar grabbar? Vågar ni testa något annat än CWC. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=dSfn1oszT2U

Nu kanske ni förstår var min röst hamnade också...

Timblad

Johan sa...

Den där ser riktigt het ut, men 49kr/st för en jigg!!? Då köper jag hellre Relaxjigg för 10kr/st. Har du känt och klämt på dom live Daniel?

Anonym sa...

Jag är oxå väldigt skeptisk till priset! Ett gäddhugg kan sabba en jigg... Snygga, men jag håller mig till dom mer traditionella Shaker Shads'en! :)

/Jon

Anonym sa...

Den som väljer att läsa vad som står längre ner på sidan, kan se att man får 4 st 9,5 cm för 49 kr. 3 st om man vill ha 13 cm och 2 st om man föredrar 19 cm. :)

Har inte känt på dem, men ska beställa nu på vårkanten. Dock inte från Piscari då jag haft en del problem med dem.

Kallt här uppe i helgen så inget fiske. Hoppas komma ut i veckan om det blir varmare.

Skitfiske grabbar!

Timblad

Johan sa...

Tänk att man är ju fan blind! Då blir det nog en beställning på ett par färger i 13cms. Piscari är ingen vidare butik då eller?

Anonym sa...

Nja, jag beställde en tvådelad flytoverall där som gick sönder direkt. Reklamerade den 3 gånger utan att det hände ngt, första gången i början på november. Pratade med dem här om dagen igen och nu ska jag få pengarna tillbaka. Så verkar vara lite lekstuga där, men i övrigt så är det säkert inget problem. Så ett par jiggar ska v¨äl vara lugnt.

Timblad