Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

07 februari, 2011



Ja då var Januari till enda och dags för att ge er första formkurverapporten för säsongen! Ni kommer att få en formrapport månad för månad och en liten kommentar om varje Peraxmedlem, varför vi fått den siffran vi fått...

Johan: Avslutade säsongen starkt på 3+ och kliver även in denna säsongen med en stark formkurva på 3+! Johan är ute en del och fiskar och får hyfsat med fäll/flagg och har några hyfsade gäddor under Januari med en topp på ,6kg 0ch 101cm!

Jon:
Jag är ute och fiskar rätt mycket mindre än Johan. Hittills har jag bara hunnit med ett fåtal pass i år och resultatet är där efter. har haft 1-3 flagg per gång och en otrolig gädda på 1,6-2kg! (Nöjd nu Johan?) Mitt engagemang tycker jag i allafall förtjänar 1+ i dessa isfisketider. hade det däremot varit på sommaren så hade jag gett mig -3! :)

Danne: har lagt spöna på hyllan och då ligger man på +-0! Likt ett EKG på hospitalet! En rak död linje i mitten! :) Men Danne har lovat att komma igen å vi måste bli bättre på att fråga om han vill med ut helt enkelt!

Skittfiske!

/Team Perax, Jon Persson

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är fruktansvärt dåligt med inlägg hos er nu. Även fast ni kanske inte är ute och fiskar själva så skulle ni väl kunna skriva om lite olika saker? Tex vad som händer det här året, lite tips och trix för diverse fiskestilar? Kom igen nu, vi trogna bloggläsare börjar bli otålig....

Anonym sa...

Ska bli! :)

/Team Perax, Jon

Anonym sa...

Kommer att släppa en STÖRRE nyhet inom kort så ge er till tåls.. ;)

/Team Perax, Jon

Anonym sa...

Kan ni inte köpa in ett gäng sånna här och testa? :)

http://www.tackleindustries.com/piketrollinglure.html

Endast 220 gram och 28 cm. :D

Vilken jävla svinkyla, under -30 här på mornarna. Inte okej!

/Timblad