Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

25 juli, 2010

Bort med det gamla...



och in med det nya!


Efter ett riktig katastrofdåligt vårfiske så har det tyvärr inte blivit många turer för mig i sommar. Det började med att jag inte fick nån båtplats nere i hamnen även fast jag blivit lovad en, så båten blev stående hemma på gräsmattan.
Två veckor senare var båten såld!

Jag diskuterade lite med min sambo och vi kom fram till att vi inte skulle köpa nån ny båt förän till våren.
För 10 dagar sen var jag på banken och nu står en Buster L hemma på gården. ;)
Det har varit tre dagars skruva och mekande men nu är båten trollingklar!
Monterat mast, spöhållare och transportspöhållare. Nytt ekolod. Nydragen ström till plottern. Extra motorfäste och el dragen till elmotorn. Bara lite putsning kvar...




Nu under sommaren har vi även fått tillökning i familjen Löfström/Axelsson.
Hans hamn är Viggo och kom till världen den 14 juni.



/Team Perax, Johan Axelsson.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är Viggo nytt PB eller vägde den förre klimpen mer??