Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

19 juni, 2010



Nu har Danne varit i farten igen. Smygandes i vassarna kunde han jerka upp denna eleganta madame som vägde 10,3kg och mätte 113cm. Jag börjar inse att Danne blir mig övermäktig att knäcka i Meterligan. Personligen tror jag att han vinner eller åtminstone placerar sig topp 3, jag hoppas ni där ute kan ge honom en bättre match än vad jag gör. För egen del är jag rätt insnöad på abborren just nu! Gäddan gapade för övrigt över ett BusterJerk i färgen Hotpike! En riktigt het färg som gett både Danne och mig fina madammer!

Skittfiske på er!

/TeamPerax, Jon Persson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenna strömen, det e ruggiga fiskar du drar hela tiden, kul!! Hoppas allt e bra me dig //Hedis

Anonym sa...

Tack Andreas . Kul att du tittade in. Ja det har blivit endel fina fiskar. Bara bra med mig. Med dig å får vi hoppas. Ha de fiiint // Danne