Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

05 juni, 2010



Ni som var inne i CWC's monter under mässan i Sundsvall noterade säkert "Trummans" privata betesbag? En stor svart rackare med de neongröna bokstäverna BFT på sidan! (Ni som inte var där får väl kolla två gånger på bilden! ;) Detta är senaste nytt ifrån CWC i alla fall och kommer släppas i höst. Jag tog mig friheten att kika lite närmre på "Trummans" exemplar och de må jag säga! En kanonfin väska med fyra stora, rymliga lådor och två stora "hängfack". Dessutom har den sidoväskor som är avtagbara för din hookout, rullar, tång, våg, tafsmaterial osv. osv...
Det jag kanske gillar allra bäst är att botten på väskan och ca:3cm upp på sidan är helt vattentät så man hinner ha bra mycket vatten i båten innan innehållet i väskan blir blött! Två sånna tack! :) Skulle gissa att priset blir ca:700-800:- någonting, men det är verkligen en höftning! Jag ska då lägga undan två lax till hösten så jag kan införskaffa mig två sånna... :)

Såg för övrigt på CWC's hemsida att dom har fåt en jättefin "onlinekatalog"! Kika i den så hittar ni ALLA prylar ni behöver för lyckat Gädd-, Gös, Abborr-, & Laxfiske, Garanterat!

Skittfiske på er!

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: