Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

11 november, 2011



Nu säljer jag min nyinköpta Ursuit p.g.a. ett spontanköp utav båt! :)
PERFEKT för trollingfiskare, havsfiske m.m!
Fakta om Ursuiten:



Material: Gore-Tex® tyg som ventilerar men som samtidigt är helt vattentätt.

Sömmar: FlatSeam sömkonstruktion med tejpförstärkning.

Reflexfält: Rikligt med strategiskt placerade reflexfält säkrar att du syns i alla förhållanden.Reflexfälten är i enlighet med marindirektivet. Det smidiga och hållbara reflexmaterialet är utvecklat av 3M.

Halstätning: Mycket elastiskt neopren.

Manschetter: Mycket elastiskt neopren. Lätta att ta på och av. Neoprenet värmer handlederna vid kyla.

Knä- och stussförstärkningar.

Tekniska detaljer:
* Material: orange Gore-Tex®
* Torrdragkedja av plast
* Knä- och stussförstärkningar
* Lårficka med kardborrlås
* Ärmficka med kardborrlås
* Halstätning av 3 mm neopren
* Manschetter av 3 mm neopren
* Inbyggda hängslen och hängband
* Sockor
* Reflexfält

STORLEK:
Jag är 185cm lång och har skostorlek 45! Funkar garanterat även bra till personer som är 190cm och har upp till skostorlek 46!

NYPRIS: 8780:-

MITT PRIS: BUDGIVNING! DEN SOM BJUDER HÖGST INNAN DEN 26:E NOVEMBER FÅR TA DRÄKTEN!
JAG STÅR FÖR FRAKTEN!

OBS! LÄGGER DU ETT BUD OCH SEDAN BLIR ÖVERBJUDEN SÅ KOMMER JAG ATT HÖRA AV MIG! ANTINGEN VIA MAIL, ELLER OM MAN VILL HA SNABBA BESKED, VIA SMS!

SKICKA DITT BUD TILL: jon@sverigealmanackan.se

3 kommentarer:

Johan sa...

Jag bjuder en dags trolling i min båt på siljan.
Kanske även du kan få en stor gädda! ;)

Johan & Jon sa...

Högsta bud är nu 1500:-

Johan & Jon sa...

3500:- är nu högsta bud... :)