Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

07 april, 2011



Under sportfiskemässan passade vi naturligtvis på att hälsa på våra vänner i CWC's monter, kika på deras nyheter och snacka en hel del fiske! :) Nu har det släppts flera olika gäddspinnare som t.ex. PigSpinn & Pig spinnerbait! (Klicka på namnen för färgkartor.) Tidigare har jag fiskat med Double Showgirl och den har funkat helt ok! Några värstingar har det inte blivit ännu men väl några på strax under 6kgs strecket! Jag kan varmt rekommendera er att testa lite gäddspinnare, för mig har dom då gjort markant skillnad vissa dagar då gäddorna har dissat mina Buster Jerks!
På den övre bilden så visar CWC's Andreas Thunström mig den nya, smidiga väskan för gäddspinnare. Mycket smidig att ha med sig då gäddspinnare alltid har en massa spret!

Snart, snart, snart! Jag lider utav gäddfeber!! :)

/Team Perax, Jon Persson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde ni några kap på fiskemässan?

Timblad

Anonym sa...

Yes! Några fynd gjorde jag... Har bl.a. letat efter en "specialspinnare" en längre tid å nu hittade jag dom på mässan! Köpte ett dussin! :) Å så hittade jag jigghuvuden som alltid ställer sig upp på botten vilket gör att de ser ut som om shadjiggen går och bökar mat i botten. Sen kommer CWC ut med en wobbler som heter T'railer som känns het... Man laddar den med lukttabletter. Den ser jag fram emot att testa! :)

/Team Perax, Jon

Johan sa...

Lukt...äh!
Jag ska sjutton ta och köpa sånna där wobblers precis samma färger som du Jon och använda dom utan lukt och utklassa dig! ;)