Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

04 april, 2011

Bilden lånad från Fiskejournalen.se

Sportfiskemässan 2011 i Elmia är nu till enda och det blev en riktig succé! Siffrorna skvallrade om publikrekord men jag vet inte säkert ännu! Den magiska 5-siffriga gränsen slogs i alla fall högst sannolikt! :)
Å hur gick det för oss då? Jo, tre föreläsningar blev det och responsen var mycket god. Flera kom fram efteråt med frågor och funderingar och det var jättekul att få utbyta tankar med andra fiskare! Höjdpunkten tyckte jag var när två 9-åringar kom fram och ville klämma på vår "Gäddybjörn" Svengelicka (Uppkallad efter idémakarna till gäddan, Svenne & Angelica på FiskeJournalen.) å lära sig att ta gällocksgreppet. Att få se två så unga fiskare som är i startgroparna av sina fiskekarriärer, stå och tindra med ögonen och prata fiskehistorier å lyssna på lite tips gör en alldeles varm inombords! En klar höjdpunkt för mig! Mer om Fiskemässan i Elmia kommer så småning om..

Ni som var på plats och såg vår föreläsning, kom gärna med ris och ros i kommentarfältet så vi kan förbättra vår föreläsning tills vi får chans nästa gång vid ett annat tillfälle! :)

Nu hörni, nu börjar det snart! Isarna är på väg att ge sig! Tjihooo!
Skittfiske!

/Team Perax, Jon Persson

4 kommentarer:

Viktor sa...

Kul att det gick bra för er! Men det är långt kvar på isarna! :)

Anonym sa...

Ni har inte filmat förläsningen som ni kan lägga upp på youtube?

Anonym sa...

Jag tycker er föreläsning var mycket bra, dock tycker jag att Danne borde snacka lite mindre, var lite drygt när han babblade heeela tiden, annars vare king :)

Johan & Jon sa...

Anonym 1: Tyvärr så var det fel på vår kamera! :( Jag har bild men inte ljud! Har dock skickat ett mail till fiskejournalen och hoppas dom gjort en ljudupptagning...

Anonym 2: Tack.. Antingen är du ironisk och då är det humor på hög nivå. Annars har du blandat ihop mig med Danne eftersom de va jag som babblade massor.. Vi kanske borde tänka på att fördela det lite mer mellan mig och Johan... :) För Danne vägrar ju att prata!

/Team Perax, Jon