Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

22 mars, 2010



Eftersom våren dröjer lite på sig så tog jag mig friheten att drömma mig bort till sommaren för en stund. Nu kommer i och för sig denna filmrecensionen att handla om en abborrfilm som är inspelad i November månad, men för mig hör abborrfisket mest sommaren till! Filmen jag har tittat på heter "Abborrbonanza". Det blir en kort filmrecension för en ganska kort och enformig film... Speltiden är 40min och grabbarna på filmen står och drillar abborre och en och annan gädda oavbrutet... Det kommer upp många och hyfsat stora abborrar under filmen, med en fantastisk medelvikt på borrarna! tyvärr tycker inte jag att det bjuds på ett enda tips just, möjligen att man kan testa att kleta in jiggarna i sånt där "lukta illa medel". :) Gillar DU att se drillningar å inte massa snack, taktik å sånt så är detta filmen för dig! Jag ger filmen 3 av 5 "Peraxar" mest för att dom verkligen visste vad dom höll på med fiskemässigt, och för att borrarna var så otroligt stora och granna! Jag jiggfiskar dock hellre själv än sitter och tittar på!

Kör hårt i vår, å glöm inte C&R!

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: