Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

04 mars, 2011


Jag blir snart galen. Varför är det fortfarande is på sjöarna? Men med lite tur så kommer jag ut redan denna månad. HOPPAS!

Ja vad har jag för mål för 2011?
*5 gäddor över 10kg i minst 3 olika vatten.
*Topp placering i Grand Slam. (då menade jag vinna), gösen blir knivig. Men då kommer vi raskt in på ett annat mål. Och det är en gös över 6kg..
*En abborre över 1,9kg...
Men det viktigaste av allt är att ha roligt. Å det kommer jag att ha. Det är ett löfte.

(Bilden är från Mars 2010, 11,7kg. Hoppas på lika bra start även i år )

TeamPerax / Daniel Ström

11 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga mål Daniel!
Hoppas du lyckas med dem allihopa och att drömborren över 2 kg dras upp istället för fjuttiga 1,9 ;)

// Gäddkungen

Anonym sa...

Tyckte det lät för kaxigt med 2plus..
Så det håller jag för mig själv =)

// Danne

Anonym sa...

Danne du ska få följa med mig till mitt specialställe i sommar, där är det vardagsmat med 6+ gösar// Gösen

Anonym sa...

Va snällt Gösen. Det gör jag mer än gärna :)
Största gösen jag har nu ligger på blygsamma 5,5kg

// Danne

Jonas Sundfors sa...

Wow! Det var inga låga målsättningar.. Lycka till!! :)

Anonym sa...

Gösen... Jag kan skjutsa Danne om jag får haka på er ut! ;) Kom gärna å fiska med oxå någon gång...

/Team Perax,Jon

Anonym sa...

Gäddjägarn: Jo det låter ganska högt. Men hade 4 10or (3 olika vatten), gös 5,5 , abborre 1,8 2010 Så man vill ju gärna inte "gå ner sig" Men tack ska du ha å lycka till med ditt egna fiske:)

//Danne

Anonym sa...

Riktigt bra mål Danne, tvivlar inte på att du fixar allihop! Skitfiske! /Viktor d

Anonym sa...

Tack Viktor =) Hörde du tog en fin på ismete. Stort grattis till den.

/ Danne

Anonym sa...

Tack Viktor =) Hörde du tog en fin på ismete. Stort grattis till den.

/ Danne

Viktor sa...

Tack för det! har haft rätt bra utdelning på den tid jag har lagt ner, hoppas flytet håller i sig!:)