Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

15 november, 2010



Hej! Minns ni mig? jon var namnet och det är jag som gör det mesta bloggandet här! :) Såhär ser jag i alla fall ut... Lika bra att presentera sig eftersom jag senast var med på bild i Juli! Nu har vinden vänt i alla fall! Åtminstone lite... Jag och Johan var ut på lite flötestrolling i lördags. Då vi lovat våra fruar att vara hemma till kl.13 så hade vi hela tiden klockan att kämpa emot! Huggen kom ganska jämnt fördelat över hela dagen men tyvärr så var flera av huggen försiktiga! En attack och sen bara stiltje! Jag tror jag hade 8-9 napp denna dagen med en 4:a en 5:a (ej vägda) och en 6,2:a i båten! Å ÄNTLIGEN en 100-klubbare i båten! Den sistnämnda madamen mätte 100cm prick! Känns bra att förbannelsen är bruten! Aldrig tidigare har jag tagit så många gäddor mellan 90-99cm som i år! Förra året dansade alla in över starx 100cm kändes det som! I år har jag verkligen fått slita!
Men Johan då? Jo, det gick tungt för gäddkungen! Ett hugg såg vi och två gånger så fick han upp länsade krokar! Men det blir nya tag i veckan förhoppningsvis! Jag behöver en gädda till över metern för att komma in på 10 i topp på meterligan! Dom andra grabbarna i teamet ligger redan där! (Dock är Johan ej uppdaterad till 10 i topp ännu!) Skittfiske på er så återkommer jag med fler rapporter under veckan förhoppningsvis!

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: