Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

26 oktober, 2010



Nu till helgen så ska Team Perax with friends ut på Siljan och köra en 3-dagarstrolling!
Fokus kommer ligga på Trolling efter gädda men beroende lite på hur det går så har vi med oss grejor för jerkfiske, vertical jigging och t.o.m. prylar för öringfiske!
Johan, Danne och undertecknad är enormt taggade och alla tre är säkra på att de är just vi som kommer ta den största gäddan under helgen! Så...vem kommer det egentligen att bli? Vilken har du som favorit? Blir det Johan som tagit teamets hittills största gädda på trolling (11,3kg). Blir det Jon som har flest 10+are på trolling hittills, eller blir det "The Champ" - Daniel Ström som tar helgens största??? Eller kanske rent utav någon av kompisarna i dom andra båtarna?
Lägg din röst på den fiskare du tror mest på, fram till Måndag så lovar vi att återkomma med en rapport om fisket i helgen samt vem som vann tävlingen! :)

/Team Perax, Jon Persson

11 kommentarer:

Viktor sa...

Men kom igen?! är det ens någon idé att ni åker ut om jag ska med? stanna på vaverön och grilla korv istället, då får ni i alla fall varsin körv förhoppningsvis...
Hoppas för er skull att jag måste jobba i helgen! /Mvh. en mkt. ödmjuk viktor dehner

Timblad sa...

Viktor är ju som alla vet glödhet just nu, han drar ju upp gädda på gädda som väger över 2 kg. Så min röst hamnar på Viktor.

Anonym sa...

Liiite mobbing bara! 2st röster och då jag har röstat på mig själv! Men gött ändå att slåss ur underläge! Jag ska allt visa er "icke troende!" :)

/Jon

Timblad sa...

Högst troligt kommer jag, som bara har 1 spö att tillgå och ett par vadare istället för en båt, få mer fisk än vad ni alla kommer få tillsammans i helgen! Lägg därtill att jag inte är så dålig så att jag behöver 3 dagar på mig för detta, för mig räcker det med ett par timmar!

Skitfiske på er!

Johanna sa...

Tror Danne kommer ta den största ;) Men ni andra får också Lycka till!

Marit sa...

Jag hejar såklart på min man! =) Och än så länge så verkar det gå bra för honom!

Klabbe sa...

Johan är inne i ett stimm för tillfället så jag tippar på honom,tack för sist grabbar trevligt att träffas

Anonym sa...

Langa upp resultatet. finns fisk i vatten? börjar själv undra efter dagens nollfångst.//Christoffer

Anonym sa...

Rapport kommer inom kort! Väntar på bilder ifrån Johan...

/Team Perax, Jon

Anonym sa...

Tack själv Klabbe och tack för rösten. Har du (och Robban) nån hemsida blogg eller liknande så man kan följa ert fiske? Eller mail kanske?

Mvh / Johan

Klabbe sa...

Du kan titta in på våran blogg www.teammiekodalarna.blogspot.com och följa vårat fiske