Totalt antal besökare: [sedan 14 november 2009]

01 september, 2010




Jag vet att den funnits nu ett tag, men för mig är den tämligen ny. Jag pratar om överlevnadsdräkten ifrån Ursuit. Första gången jag såg överlevnadsdräkten var på CWC's hemsida, där dom stod och bände hälleflundra på en trailer som du kan se HÄR!
Jag är grymt sugen på en Gemino Operative, den Trumman har på bilden. Den ligger dock en hel del över min budget. Ett billigare alternativ är torrdräkten MPS Multi Purpose Suit som du har under din flytoverall.
Detta är en riktigt bra livförsäkring för alla som ägnar mycket tid åt isfiske, havsfiske eller trolling. Att hålla sig torr om man hamnar i nära nollgradigt vatten är ett måste om olyckan skulle vara framme!
Dessa dräkter finns t.ex. att köpa på Trollingcenter.se, där finner ni ju även priserna förstås. Om man tänker på vad den faktiskt gör så är den väl värd pengarna!

Skittfiske på er!

/Team Perax, Jon Persson

Inga kommentarer: